uitrusten en regen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van janpieterenilona - WaarBenJij.nu uitrusten en regen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van janpieterenilona - WaarBenJij.nu

uitrusten en regen

Door: Ilona

15 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Ik weet niet of jullie de sms hebben ontvangen. Mijn telefoon had nl geen bereik en die van jp af en toe.
We zitten hier op Langkawi... vast .. in de regen. Het is best mooi hoor! Lekker gezwommenn en uitgeslapen van die vreselijk lange reis vanaf NL. Voor ons gevoel hadden we 2 nachten overgeslagen (was ook een beetje zo) en die moesten we eerst inhalen. Het regen seizoen is hier net begonnen aan de westkust en dan regent het ook! Vandaag wilden we met de brommer het eiland rond maar we kijken of het misschien nog minder hard gaat regenen. Morgen pakken we de bus naar Cameron Highlands.. we zijn benieuwd hoe hier de busjes zijn. We hebben al wel door dat je hier alles op tijd moet boeken busjes etc. want anders zit alles vol. Enfin we zijn weer fris en fruitig en kunnen ertegen aan! Veel liefs en kussen Janpieter en Ilona

• 15 Juli 2010 - 08:13

Marloes:

Hey,

Leuk om iets te horen!!

Heel veel plezier daar...en succes met de busjes (ilona gooi gewoon je charmes in de strijd!!)

Groetjes Marloes (en Tjeerd natuurlijk ook)

• 15 Juli 2010 - 08:44

Corine & Iris:

Hallo vakantie gangers,
    fijn dat jullie goed aangekomen zijn. En super om iets van jullie te zien, want sms jes komen niet door denk ik, niks gezien ! !

Tropische regenbuien komen in nederland ook voor. Storm en windhozen ofdat het de gewoonste zaak van de wereld is ..
    De weg na lunenburg in loosbroek ( kennen jullie die wel ) lagen ruim 30 grote bomen om.
    Maar geniet maar lekker van de vakantie en mooie fotos maken .
    We wachten op het volgende bericht. over Wat jullie hebben meegemaakt.
    Dikke kussen en gr. van Ons allemaal.
    Gr. Corine & Iris

• 15 Juli 2010 - 11:55

Franneke:

ja wij hadden je sms ontvangen.Met al die regen zal het dan niet zo heet zijn!nou we horen nog wel noe het met de busjes gaat,
    succes