relaxen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van janpieterenilona - WaarBenJij.nu relaxen - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van janpieterenilona - WaarBenJij.nu

relaxen

Door: Ilona en janpieter

23 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi Allemaal,
we zijn gisterenochtend met de boot aangekomen op Tioman (ABC beach) en het is hier heel leuk!
Lekker relaxed allemaal. We hebben een fijne hut gevonden en lekker op het strand gelegen. Wat ook fijn is: ze verkopen hier weer bier!

Het klinkt wat suf maar ze hebben hier een happy hour waarbij je een biertje extra krijgt, heel fijn. Vooral omdat je niet overal bier kan krijgen of het is heeeel duur.

Er is hier ook een mogelijkheid om te klimmen!! Het is een beetje vaag en we moeten daarvoor aan de andere kant van het eiland zijn waar we dan naartoe moeten met de 4x4 auto maar dta gaan we dan uitzoeken. Het strand daar schijnt sowieso super mooi te zijn en met schildpadden! Daar hoor je nog meer van.

Wat wel een beetje lastig is dat iedereen hier alles boekt van te voren!!!!!!!!! vinden we een beetje raar... Het komt ook voor dat mensen met hun blackberry of Iphone kijken waar ze zich op dat moment bevinden en waar hun geboekte hotel is. Lekker spannend.
Bovendien is daardoor veel busverkeer en hostels al volgeboekt. Het is ook grappig dat maleisische mensen zelf ook aan ons vragen waarom er zoveel nederlanders zijn alsof er iets aan de hand is en ze weten niet wat.
Er zitten hier ook mensen met hun laptops voor de hut te internetten, film kijken etc. Dat hadden we vorig jaar nog niet gezien.

zo genoeg geklaagd over onze mede vakantiegenoten.
Wij gaan weer verder we hebben nog een heleboel niet opgeschreven maar dat vertellen we dan wel bij thuiskomst. Dit jaar minder actief met typen vrees ik...

Heel veel liefs Jan Pieter en Ilona xxxx

• 23 Juli 2010 - 20:18

Franneke:

heel raar verhaal als je dit zo allemaal leest, en bedenkt dat jullie in een heel andere wereld zitten. leuk!knuf

• 23 Juli 2010 - 20:19

Franneke:

OJA PROOST LAAT HET JULLIE SMAKEN

• 24 Juli 2010 - 02:29

Bas & Marli:

hoihoi mede borneo gangers,

Wij zitten nu in KK. Super stad:) Borneo is nog leuker dan het vasteland en bier is nog goedkoper! @JP: Gewoon een beetje schudden met de billen, de rest droogt wel...

Groetjes Bas & Marli