Ko Phannang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu Ko Phannang - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu

Ko Phannang

Door: jan pieter

Blijf op de hoogte en volg

29 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo,
Ik zal het ff kort houden deze keer...
We zitten nu op Ko Phannang en het is hier heel mooi!
We zitten in het noorden op Mae beach (zal wel niet helemaal de gioede naam zijn..) in Island View Cabbanna, een goede aanrader van een paar belgen. Onze hut staat recht op het strand 10 meter van de zee... verschilt natuurlijk of het eb of vloed is. Het is hier erg lekker weer. Vandaag een ander exotisch strand bezogd met de scooter ern morgen gaan we leren duiken!
Eerst even kijken of dat iets voor ons is en anders gaan we voor een duikcertificaat. Daarna zit de vakantie er helaas weer op...
Groetjes aan het thuisfront!

jan pieter

  • 30 Augustus 2009 - 17:43

    Franneke:

    ik heb net een bericht getypt en nu is het weg snap ik niet .maar goed ik hoop in ieder geval dat het duiken (als JE GAAT)goed gaat,lijkt me erg boeiend.over 5dagen weer een veilige en voorspoedige reis terug.we zien elkaar vlug weer tot dan knuf van ons

  • 31 Augustus 2009 - 06:46

    Linda:

    hee hoi zusje en jan pieter,
    klinkt allemaal erg leuk! vooral die brommertocht, ben benieuwd of jullie het duiken leuk vinden, anders zeker daar je brevet halen, stoer!
    hele dikke zoen van ons en daantje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2010

voorbereiding

06 September 2009

Bangkok naar Nederland

03 September 2009

one way ticket

29 Augustus 2009

Ko Phannang

25 Augustus 2009

jungle trekking, toertje hier, toertje daar....

vertrek uit eindhoven naar station

Actief sinds 07 Aug. 2009
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 26360

Voorgaande reizen:

24 Februari 2011 - 14 Maart 2011

cuba

12 Juli 2010 - 09 Augustus 2010

Jan Pieter en Ilona Azie vakantie 2

05 Augustus 2009 - 04 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: