jungle trekking, toertje hier, toertje daar.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu jungle trekking, toertje hier, toertje daar.... - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu

jungle trekking, toertje hier, toertje daar....

Door: Ilona

25 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

Terwijl Jan Pieter een ongeloofelijk uitgebreid verslag zit te schrijven... voor 2 bath per min. ... Hiet is hier super leuk! Echt leuk die jungle, morgen een prive hike met Adam een slecht engels sprekende maar zeer enthousiaste gids. Ben benieuwd! Wat Jan Pieter nog is vergeten dat we in Ko Lanta een scooter hebben gehuurd en dat we ondanks de regen de hele dag zo blij als een kind waren!! En maar rondrijden .. we hebben alles gemist cave ( te laat ) vieuwpoint ( te glad ) maar dat maakte niet uit!

Simone en Colinda laat maar weten hoe jullie reis verder is gegaan. Jammer dat we elkaar niet meer gezien hebben maar we dachten dat jullie vast niet in de regen naar de bar zouden komen en zijn dus om 21.00 maar naar onze bedjes gegaan de volgende dag moesten we alweer om 07.30 met het busje mee!

Kort verslagje van mij maar de rest kan je lezen bij jan pieter! Dikke kussen aan het thuisfront!!!! En ik hoop dat al weer wat beter met twan gaat. Ben je al weer aan het werk?
Tot snel weer x ilona

• 25 Augustus 2009 - 19:58

Franneke:

wauw!!!!daar word je vrolijk van.jullie maken er een dolle boel van ,goed zo.geniet,knuf .

• 26 Augustus 2009 - 07:59

Corine & Twan:

Ja twan is weer aan het werk sinds 1.5 week.
    Gaat weer goed. Het is nog wel heel gevoeling en de spleet tussen zijn tanden is echt veel groter dan die van anita meyer ha ha ha .
    Het gaat wel super daar bij jullie als je de verhalen leest, fijn flink genieten want 9 dagen zijn zo voorbij.
    dikke knuf Corine & Twan en van die boefjes van ons