one way ticket - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu one way ticket - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu

one way ticket

Door: Ilona

03 September 2009 | Thailand, Surat Thani

Zo we zijn weer op de terugweg begonnen. We zitten nu even vast in Surat thani wachtend op de trein die over een uurtje gaat.

Dat reizen hier gaat met joint tickets. Daar waren we wat minder over te spreken.. een beetje stresskippig gedrag en daarna gewoon nog een uur wachten... ?!? We begrijpen dat niet zo. Zal wel erbij horen denken we dan.

We hebben inderdaad ons duikbrevet gehaald! Echt gaaf zo onderwater toch heel anders dan snorkelen! We moesten wel even wennen aan alle theorie en technieken die we erin moesten stampen in 3 dagen. We voelden ons weer op school! We hebben natuurlijk ook alle mooie strandjes gevonden met de kokospalmen bijna in het water etc. Dat hadden we even uitgecheckt op de brommer. Op Ko Phangnan uiteindelijk gedoken i.p.v. o-p Ko Tao, dat vond ik wel jammer dat ik daar uiteindelijk niet geweest ben. Maarja zo loopt dat op een vakantie. Ko Phangan was wel een stuk meer westers dan we tot dan toe gewend waren en zijn eigenlijk ook best blij dat we daar nu weer weg zijn. Ondanks dat het de terugreis is heb ik toch het gevoel meer in thailand te zijn nu.

Ik ben natuurlijk ook weer aan het typen in een echt gamehol waar wel 30 tieners druk aan het gamen zijn. erg grappig!

We nemen zo meteen de nachttrein naar Bangkok en dan hebben we morgen nog een hele dag daar tot s'avonds ons vliegtuig vertrekt. Es kijken wat voor snuisterijen we daar nog op de kop kunnen tikken en natuurlijk nog een massage voor we teruggaan! Ik zie of spreek jullie weer op zaterdag in Nederland veel liefs Ilona en Jan Pieter

• 03 September 2009 - 12:21

Gwen:

Yeah!! Kom maar snel terug! Fijne reis terug...xx

• 03 September 2009 - 17:56

LINDA:

goeie vlucht naar huis en nog ff genieten in zo'n grote stad en als je iets ziet wat je echt heel leuk vind, kopen anders loop je steeds alleen dat ene stukje heen en weer... haha (herkenbaar, zal ik het doen of niet.. en dat voor een paar centen!)
    dikke kus

• 04 September 2009 - 09:23

Franneke:

geniet er vandaag nog van .ik weet niet of je dit nog gaat lezen voordat je op het vliegveld moet zijn,maar anders een veilige reis terug (g.z.m.k.)hoop je vlug weer te zien.dikke knuf