Kao Sok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu Kao Sok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu

Kao Sok

Door: Jan Pieter

25 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

Gisteren zijn we vanuit Ko Lanta met minibusjes vervoerd naar Kao Sok. Het reizen met de mini-vans is nog niet zo gemakkelijk: over een afstand van 80 km (Krabi-Ko Lanta) deden we een hele dag. We werden een aantal keren door een busje ergens gedropt en dan weer door een ander busje opgehaald om 500 meter verderop weer afgezet te worden.

Gelukkig kwamen we twee gezellige Nederlandse vrouwen tegen waar we veel mee gelachen hebben! (Simone en Colinda, als jullie dit lezen goede reis en het allerbeste!)

Voor de reis naar Kao Sok waren we dus voorbereid op een dag in busjes.

Vandaag hebben we een rit op een olifant gemaakt. Dat was erg leuk. Je zit met zijn tweeen op een bankje op de rug van een olifant. De tocht was door een riviertje omhoog de berg op. De olifant kon met grote stappen ook bij watervalletjes omhoog komen. Boven aangekomen ging de begeleider de olifant wassen in de rivier, dat vond ie wel fijn.

We hebben even gezwommen en daarna weer terug naar het dorp voor een tocht met een tube de rivier af. Dat was ook weer heel erg leuk om te doen. We zitten hier namelijk in een groot regenwoud vol met bananenbomen, bamboe, etc.

tot zover... groetjes Jan Pieter

• 28 Augustus 2009 - 06:52

Colinda&simone:

Hey Jan Pieter&Ilona,

Wat leuk jullie briefje!!At Emerald
    Erg jammer dat we jullie niet meer hebben gezien we wilde nog wat drinken maar het bleef maar regenen!!
    We zitten nog steeds op ko lanta en vermaken ons nog prima.
    Maandag vliegen we naar bangkok.Jullie zitten inmiddels op kao sok hopelijk is de reis wat sneller gegaan dan de reis naar ko lanta(haha)
    Nou luitjes veel plezier nog en het was erg gezellie met jullie!!Groetjes Simone&Colinda

• 29 Augustus 2009 - 13:23

Jan Pieter:

Ha Simone en Colinda,
    Wat leuk dat jullie nog even gekeken hebben!
    Wij zitten nu op Ko Phannang en het is hier nu lekker weer, het is een heel mooi eiland. Goede vlucht!