drukte in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu drukte in bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van janpieterenilona - WaarBenJij.nu

drukte in bangkok

Door: ilona

08 Augustus 2009 | Thailand, Bangkok

pfff ik wist het wachtwoord nietmeer... gelukkig nog net op tijd weer opgedoken.Morgen gaan we naarAyatuya |Weg uit bangkok.. het is er leuk maar ook erg druk.Vandaag wel de mooie paleizen gezien en in chinatown gegeten.|De verhalen over mannetjes die je ergens anders naar toe lokken zijn allemaal waar en we zijn er niet ingetrapt.. daar waren we best trots op. eten in chinatown was overigens best spannend .. er is een rat gesignaleert onder onze voeten en kakkerlakken.. we zaten op straat te eten. |We zitten in een mooie kamer zonder ongedierte en met eigen douche en toilet. |We hebben nog geen zon gehad maar ook nog niet gemist.Binnenkort weer meer avonturen. tot snel

• 08 Augustus 2009 - 09:49

Franneke:

ik heb net een bericht geschreven maar weet nu niet of het doorgekomen maar goed opgelet,ben ik erg blij mee.fijne doorreis dikke kus

• 09 Augustus 2009 - 12:29

he mamma nee heb de vorige dus niet kunnen lezen. voortaan dus via deze .. de andere kan ik niet meer op. kus ilona